Designing Haaker -
Etaleren is opvallen en eruit springen! Met hun bijzondere etalagefiguren realiseert onze klant Designing Haaker elke dag de mooiste etalages. Doel: voorbijgangers in de straat verleiden om de winkel binnen te komen. Dus, als iemand begrijpt dat ook webbezoekers verleid moeten worden om een webshop “in te lopen”, dan is Designing Haaker dat.
Al jaren mogen we hun opvallende website/webshop verzorgen. We vullen haar met meer dan honderden verschillende etalagepoppen en bijpassend etalagemateriaal.
Met als resultaat: stopkracht en bezoek dat offertes aanvraagt of direct bestellingen plaatst!
Met als resultaat: stopkracht en bezoek dat offertes aanvraagt of direct bestellingen plaatst!
Designing Haaker is als marktleider ambitieus en wil altijd een groter bereik binnen hun B2B doelgroep en meer aanvragen van potentiële klanten ontvangen.
Is het nu een website, een website met een catalogus of een webshop? Of alledrie? Wij noemen het een hybride webshop met een bijzonder hoge Google-waarde.
Vanuit een nieuw opgezet functioneel ontwerp hebben we een website in combinatie met een webshop gemaakt met 3 belangrijke pijlers: uitstraling en overzicht en SEO-vriendelijk.
De hybride vorm van deze website én webshop maakt haar zeer vindbaar en zichtbaar via Google met als gevolg meer offerte-aanvragen en bestellingen. Natuurlijk waardeert Google daarbij ook de gebruiksvriendelijke vormgeving.
Het eindresultaat van de etalagedisplays van Designing Haaker (mooie etalages en visual merchandising) moest goed zichtbaar zijn op de website, dus is er ruimte voor veel en mooi beeldmateriaal. Via een productmodule filteren uit de honderden modellen websitebezoekers hun voorkeuren eenvoudig op prijs, type, stijl, presentatie en merk. Daarbij kan men ook nog aangeven of het product nieuw, gebruikt of te huur mag zijn. In een paar klikken kan zo de webshop-bezoeker uit het grote aanbod een passende oplossing selecteren, de prijs ervan aanvragen of -in sommige gevallen- direct bestellen.
Designing Haaker staat niet stil. In de al meer 10 jaar dat ze bij ons klant zijn, hebben we reeds 3 designrondes doorgevoerd, waarbij we elke keer de website een stukje beter maken middels de nieuwste gebruikersinzichten en design trends. Daarnaast beheren we haar online marketingactiviteiten, zoals SEO & SEA, en op verzoek maken en versturen we nieuwsbrieven. Alles natuurlijk met als doel: meer en beter contact met bestaande en potentiële afnemers.
Wat hebben we bereikt?
- Een website die continue aansluit bij de meest recente uitstraling van Designing Haaker en de nieuwste gebruikerservaringen.
- Meer bezoekers op de website en meer aanvragen en verkopen via de website.
- Nog betere organische vindbaarheid op de relevante zoekwoorden, meer dan bij een gebruikelijke webshop.
- En, ook niet onbelangrijk, de klanten zijn tevreden over de informatie die zij via de productmodule verkrijgen: dit biedt gemak en bespaart tijd.
- Al jaren een fijne relatie met Desiging Haaker. Dank hiervoor, Frans!
