Het nieuwe zoeken bij Google: de generatieve AI-zoekopdracht

Het nieuwe zoeken bij Google: de generatieve AI-zoekopdracht

Met de nieuwe generatieve AI-mogelijkheden in Zoeken neemt Google nu meer en meer het zoekwerk over, lees: helpt u verder en verder bij het zoekproces...

Lees meer
Wat is Semantische HTML?

Wat is Semantische HTML?

Semantische HTML is HTML die speciaal is ontworpen om de betekenis van de inhoud te beschrijven. Het verhoogt de SEO-waarde van jouw website.

Lees meer
Wat is GEO en hoe werkt GEO?

Wat is GEO en hoe werkt GEO?

AI Gegenereerde zoekmachine optimalisatie (afgekort -naar het Engels-: GEO). Wat is GEO? en Hoe werkt GEO?

Lees meer
Website een investering?

Website een investering?

Website, kosten of investering? Als webbureau krijgen we soms de vraag is een website een investering of betreft het kosten?

Lees meer
Verhoog je conversie met behulp van landingspagina’s

Verhoog je conversie met behulp van landingspagina’s

Een landingspagina is speciaal ontworpen om de aandacht van de webbezoeker, die via een zoekmachine ‘binnenkomt’, te leiden naar conversie...

Lees meer
Wat kost een website?

Wat kost een website?

Wat kost een website? Het is een vraag die we vaak horen. Hoe kan je die het beste beantwoorden? 

Lees meer
SEO  meer en meer in het teken van waardevolle content en UX design

SEO meer en meer in het teken van waardevolle content en UX design

Goede SEO wint aan belang. Veel bedrijven lijken nog steeds niet te beseffen hoe belangrijk het is. Wat zijn de SEO trends?

Lees meer
Lokale zoekmachineoptimalisatie

Lokale zoekmachineoptimalisatie

Op het wereldwijde web staan is leuk, maar meer dan 80% van de webbezoekers zoekt graag naar een leverancier ‘om de hoek’.

Lees meer
Hoe voorkom ik spam via mijn contactformulier?

Voorkom spam via je contactformulier

Een contactformulier is een vriendelijke uitnodiging aan iedereen om te reageren met zijn of haar (aan)vragen. Helaas voelen ook spambots zich uitgeno...

Gratis quickscan online kansen
online afspraak maken

Laat klanten zelf online een afspraak maken

Veel bedrijven willen graag een persoonlijke afspraak maken met potentiële klanten of willen dat nieuwe of bestaande klanten gemakkelijk bij hen ...

Lees meer
Cookieverklaring daar zit meer achter

Cookieverklaring daar zit meer achter

Iedereen die een website bezoekt krijgt er mee te maken: de cookieverklaring. Als eerste popt ze up. Ze blokkeert een verder bezoek en stelt de vraag ...

Lees meer
Alle websites moeten over naar PHP v8

Alle websites moeten over naar PHP v8

Wereldwijd moeten alle, ja echt ALLE websites overgezet worden naar PHP 8. In november 2022 stoppen de updates voor PHP v7,  dé programmee...

Lees meer
Waarom een XML sitemap aanmelden?

Waarom een XML sitemap aanmelden?

Net als een boek heeft een website een soort inhoudsopgave nodig. Meestal biedt het navigatiemenu een leidraad. Maar een actuele website omvat vaak me...

Lees meer
open graphs niet vergeten

Open graph tags: vergeet ze niet

Als je een artikel schrijft, dan let je op het instellen van de juiste metatags, title tags en metadescriptions . Dit verhoogt de vindbaarheid ervan. ...

Lees meer
Een aantal goede redenen waarom zoekmachineoptimalisatie (SEO) werkt

Waarom zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Zoekmachineoptimalisatie, afgekort SEO, verbetert uw online prestaties bij zoekmachines. Als uw website hoog scoort bij zoekmachines als Google of Bli...

Lees meer
Web app of een Progressieve Web App

De Progressieve Webapp: de web app die geen Apple of Android Stores nodig heeft

Bij onze klanten neemt de vraag naar nieuwe, interactieve en makkelijk te gebruiken applicaties toe. We hebben er dus al aardig wat ervaring mee opgeb...

Lees meer
Een kennisbank (WIKI) biedt antwoord op alle vragen en optimaliseert SEO

Een kennisbank (WIKI) biedt antwoord op alle vragen

Door een kennisbank op je website te plaatsen kun je handig inspringen op alle zoekwoorden en je bezoekers antwoord geven op al hun vragen. Een goede ...

Lees meer
Wat kost adverteren met Google Adwords (SEA)

Wat kost adverteren met Google Adwords (SEA)

SEA is een afkorting die staat voor Search Engine Advertising. In het Nederlands: zoekmachine adverteren. Het betreft een vorm van online marketing wa...

Lees meer
Canonical tag bij copy-paste van andermans teksten

Canonical tag bij copy-paste van andermans teksten

Als men andermans teksten copy-paste, maar wel de bronvermelding erbij plaatst, dan is dat OK, … toch? Maar wat vindt Google hiervan?  Lo...

Lees meer
Tekstadvertenties: hoe stel je die het beste op?

Tekstadvertenties: hoe stel je die het beste op?

Een van de mogelijkheden om op Google te adverteren is het plaatsen van tekstadvertenties. Deze tekstadvertenties worden door Google boven en onder de...

Lees meer
Responsieve zoekadvertenties (Responsive Search Ads)

Wat zijn responsieve zoekadvertenties?

Google streeft naar goed, beter, best. Per juni 2022 zijn responsieve zoekadvertenties de enige type advertenties die Google nog accepteert. Best...

Lees meer
Call to action

Call to actions? De grote verleiders!

Een website kan niet meer zonder deze grote verleiders.

Lees meer
Welk lettertype kies je?

Zo maar een lettertype kiezen? Echt niet.

Een lettertype voor je huisstijl kan geen toeval zijn.

Lees meer
I-tee: ook dé Google specialist voor het MKB

I-tee: ook dé Google specialist voor het MKB

Online zichtbaar willen zijn betekent hard werken aan een goede conditie van je website.

Lees meer
Alles verandert, alleen het begin ervan blijft hetzelfde

Alles verandert, alleen het begin niet

Het gemak dient de mens tegenwoordig.

Lees meer
Stap voor stap naar een optimalisatie van je website

Optimaliseer je website in 5 stappen

Een maximaal geoptimaliseerde website verhoogt je zichtbaarheid én de geloofwaardigheid van je onderneming.

Lees meer
Onze Data studio dasboards tonen Google data zoals jij dat wilt

Onze Data studio dashboards: inzicht zoals jij dat wilt

Google stelt data ter beschikking over de Google prestaties van jouw website. Natuurlijk wil je hiermee je voordeel doen. Maar wel met alleen die data...

Lees meer
Wat kost een website tegenwoordig

Wat kost een website tegenwoordig

Allles alles hetzelfde zou kosten, dan zou je eens achter je hoofd moeten krabbelen hoe dat kan.

Lees meer
Hotjar maakt alle muisbewegingen zichtbaar

Hotjar maakt alle muisbewegingen zichtbaar

Als ondernemer en als marketeer wil je weten waar bezoekers op klikken, welke informatie spreekt ze aan en wat overtuigt ze nu precies om tot een bepa...

Lees meer
SE Ranking. Wat is jouw positie binnen Google?

SE Ranking. Wat is jouw positie binnen Google?

Iedereen wil vooraan staan. Zonder plan lukt dat nooit.

Lees meer
Google Tag manager: overzicht in de Google chaos

Google Tag manager: overzicht in de Google chaos

Iedereen wil vooraan staan. Zonder plan lukt dat nooit.

Lees meer
Video in de header?

Video in de header? Ook voor meer conversie!

Steeds meer bedrijven kiezen voor het maken van (korte) video's voor hun websites. En dat is niet verrassend. We kijken nu eenmaal  graag TV....

Lees meer