Meest recente berichten
Bekijk waar wij ons mee bezig houden
Bekijk waar wij ons mee bezig houden
Het nieuwe zoeken bij Google: de generatieve AI-zoekopdracht
Met de nieuwe generatieve AI-mogelijkheden in Zoeken neemt Google nu meer en meer het zoekwerk over, lees: helpt u verder en verder bij het zoekproces...
Lees meerWat is Semantische HTML?
Semantische HTML is HTML die speciaal is ontworpen om de betekenis van de inhoud te beschrijven. Het verhoogt de SEO-waarde van jouw website.
Lees meerWat is GEO en hoe werkt GEO?
AI Gegenereerde zoekmachine optimalisatie (afgekort -naar het Engels-: GEO). Wat is GEO? en Hoe werkt GEO?
Lees meerWebsite een investering?
Website, kosten of investering? Als webbureau krijgen we soms de vraag is een website een investering of betreft het kosten?
Lees meerVerhoog je conversie met behulp van landingspagina’s
Een landingspagina is speciaal ontworpen om de aandacht van de webbezoeker, die via een zoekmachine ‘binnenkomt’, te leiden naar conversie...
Lees meerWat kost een website?
Wat kost een website? Het is een vraag die we vaak horen. Hoe kan je die het beste beantwoorden?
Lees meerSEO meer en meer in het teken van waardevolle content en UX design
Goede SEO wint aan belang. Veel bedrijven lijken nog steeds niet te beseffen hoe belangrijk het is. Wat zijn de SEO trends?
Lees meerLokale zoekmachineoptimalisatie
Op het wereldwijde web staan is leuk, maar meer dan 80% van de webbezoekers zoekt graag naar een leverancier ‘om de hoek’.
Lees meerVoorkom spam via je contactformulier
Een contactformulier is een vriendelijke uitnodiging aan iedereen om te reageren met zijn of haar (aan)vragen. Helaas voelen ook spambots zich uitgeno...
Gratis quickscan online kansenLaat klanten zelf online een afspraak maken
Veel bedrijven willen graag een persoonlijke afspraak maken met potentiële klanten of willen dat nieuwe of bestaande klanten gemakkelijk bij hen ...
Lees meerCookieverklaring daar zit meer achter
Iedereen die een website bezoekt krijgt er mee te maken: de cookieverklaring. Als eerste popt ze up. Ze blokkeert een verder bezoek en stelt de vraag ...
Lees meerAlle websites moeten over naar PHP v8
Wereldwijd moeten alle, ja echt ALLE websites overgezet worden naar PHP 8. In november 2022 stoppen de updates voor PHP v7, dé programmee...
Lees meerWaarom een XML sitemap aanmelden?
Net als een boek heeft een website een soort inhoudsopgave nodig. Meestal biedt het navigatiemenu een leidraad. Maar een actuele website omvat vaak me...
Lees meerOpen graph tags: vergeet ze niet
Als je een artikel schrijft, dan let je op het instellen van de juiste metatags, title tags en metadescriptions . Dit verhoogt de vindbaarheid ervan. ...
Lees meerWaarom zoekmachineoptimalisatie (SEO)
Zoekmachineoptimalisatie, afgekort SEO, verbetert uw online prestaties bij zoekmachines. Als uw website hoog scoort bij zoekmachines als Google of Bli...
Lees meerDe Progressieve Webapp: de web app die geen Apple of Android Stores nodig heeft
Bij onze klanten neemt de vraag naar nieuwe, interactieve en makkelijk te gebruiken applicaties toe. We hebben er dus al aardig wat ervaring mee opgeb...
Lees meerEen kennisbank (WIKI) biedt antwoord op alle vragen
Door een kennisbank op je website te plaatsen kun je handig inspringen op alle zoekwoorden en je bezoekers antwoord geven op al hun vragen. Een goede ...
Lees meerWat kost adverteren met Google Adwords (SEA)
SEA is een afkorting die staat voor Search Engine Advertising. In het Nederlands: zoekmachine adverteren. Het betreft een vorm van online marketing wa...
Lees meerCanonical tag bij copy-paste van andermans teksten
Als men andermans teksten copy-paste, maar wel de bronvermelding erbij plaatst, dan is dat OK, … toch? Maar wat vindt Google hiervan? Lo...
Lees meerTekstadvertenties: hoe stel je die het beste op?
Een van de mogelijkheden om op Google te adverteren is het plaatsen van tekstadvertenties. Deze tekstadvertenties worden door Google boven en onder de...
Lees meerWat zijn responsieve zoekadvertenties?
Google streeft naar goed, beter, best. Per juni 2022 zijn responsieve zoekadvertenties de enige type advertenties die Google nog accepteert. Best...
Lees meerCall to actions? De grote verleiders!
Een website kan niet meer zonder deze grote verleiders.
Lees meerZo maar een lettertype kiezen? Echt niet.
Een lettertype voor je huisstijl kan geen toeval zijn.
Lees meerI-tee: ook dé Google specialist voor het MKB
Online zichtbaar willen zijn betekent hard werken aan een goede conditie van je website.
Lees meerOptimaliseer je website in 5 stappen
Een maximaal geoptimaliseerde website verhoogt je zichtbaarheid én de geloofwaardigheid van je onderneming.
Lees meerOnze Data studio dashboards: inzicht zoals jij dat wilt
Google stelt data ter beschikking over de Google prestaties van jouw website. Natuurlijk wil je hiermee je voordeel doen. Maar wel met alleen die data...
Lees meerWat kost een website tegenwoordig
Allles alles hetzelfde zou kosten, dan zou je eens achter je hoofd moeten krabbelen hoe dat kan.
Lees meerHotjar maakt alle muisbewegingen zichtbaar
Als ondernemer en als marketeer wil je weten waar bezoekers op klikken, welke informatie spreekt ze aan en wat overtuigt ze nu precies om tot een bepa...
Lees meerSE Ranking. Wat is jouw positie binnen Google?
Iedereen wil vooraan staan. Zonder plan lukt dat nooit.
Lees meerGoogle Tag manager: overzicht in de Google chaos
Iedereen wil vooraan staan. Zonder plan lukt dat nooit.
Lees meerVideo in de header? Ook voor meer conversie!
Steeds meer bedrijven kiezen voor het maken van (korte) video's voor hun websites. En dat is niet verrassend. We kijken nu eenmaal graag TV....
Lees meer