Kostenbesparing
> 50% d.m.v. eigen reserveringsmodule

Bezoekers
>  5.000

Conversies
> 150 reserveringen

Otaru

wat was het doel?

Japans sushi- en grillrestaurant Otaru in Amsterdam wilde meer online reserveringen. Zo kort en bondig was de wens. 
 

wat hebben we gedaan?

re-branding: de huisstijl compleet vernieuwd, van herontwerp logo tot menukaarten en website!

Voor Otaru hebben we een eigentijdse en toch traditionele en overzichtelijke website ontworpen. Daarnaast hebben we diverse online marketing activiteiten ontplooid met als doel dat het aantal bezoekers op de website zou gaan toenemen. De SEO (zoekmachine-optimalisatie - hoog in Google op Sushi Amsterdam ) en SEA (zoekmachine-advertenties) hebben we opgezet en monitoren we dagelijks.

Daarnaast hebben we voor Otaru een online reserveringsmodule ontwikkeld. De websitebezoeker kan nu direct via de website bij Otaru een tafel reserveren zonder tussenkomst van een andere organisatie zoals SeatMe van Iens.

Het reserveren is zo simpel dat een reservering binnen een minuut is gedaan. Otaru controleert dit compleet zelf.
Zijn ze dicht met bijvoorbeeld oud en nieuw dan passen zij dit zelf aan via het content management systeem van i-tee media solutions.
 

wat hebben we bereikt?

Meer bezoekers op de website, meer online reserveringen en dus meer gasten in het restaurant.

Zelf een keer reserveren? Bekijk hier de reserveringsmodule en de website van Otaru.


 
menukaart

kunnen betekenen?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die i-tee media solutions u kan bieden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. U bent altijd welkom bij ons op kantoor in Uithoorn.