Een nieuwe look en meer zichtbaarheid in de regio

Naast onze ondersteuning in hun SEO-resultaten had Van Zijtveld behoefte aan een redesign-traject: een nieuwe look van hun website, die we aanvulden met moderne features, inclusief een geautomatiseerd offerte-traject. Veel bestaande content en opgebouwde Google-posities konden daarbij behouden blijven en door ons versterkt en uitgebouwd worden. De sales-kracht van deze website ligt daarmee met name 'achter de schermen', met de nadruk op meer online zichtbaarheid in de regio.  I-tee verzorgt dit alles als hun externe marketingteam: van bezoekerswerving  tot aan met de juiste informatie onderbouwde leads. Van Zijtveld ontvangt dagelijks de gedocumenteerde offerte-aanvragen en doet de follow-up. 

Door de groene lijn van links naar rechts te bewegen zie je de oude website in vergelijking met vernieuwde website. 

 

Bestaande huisstijl opgefrist

Het ontwerp van de nieuwe website, met haar frisse stijl en de heldere symbolen, gaf aanleiding om de overige communicatie van Van Zijtveld hierop af te stemmen. Denk daarbij aan talloze webbanners, emailhandtekeningen, formulieren en de signing van het wagenpark. Zo presenteert de firma Van Zijtveld zich online en offline weer in een actueel modern en eenduidig herkenbaar jasje.