Websites & webshops
Ja, dat kan. Ons i-CMS kan op meertaligheid van uw website worden ingesteld.
Ja, dat kan. Ons i-CMS kan op meertaligheid van uw website worden ingesteld.
Ja, dat kan. We verhuizen de domeinnaam naar onze host. Wij hebben alles ondergebracht bij één betrouwbare partij en kunnen daardoor garantie, kwaliteit, veiligheid en service bieden. In uitzonderlijke gevallen kan de domeinnaam wel bij uw eigen provider blijven.
Deze kunt u uiteraard behouden. Wij zullen bij het overnemen van de domeinnaam de instellingen aan u sturen. Maar uiteraard kunnen wij u ook helpen met het instellen. Waar het gaat om uw e-mailadressen verandert er eigenlijk niets.
Dat doen wij voor u. U bepaalt het juiste moment daarvoor. Wij nemen contact op met uw huidige provider en stemmen onderling de verhuizing af.
Dat kunnen wij zeker. Goede webteksten schrijven is een vak apart. We hebben zeer ervaren (SEO) copywriters in huis.
Ons eigen CMS is het juiste platform voor het opzetten van een aantrekkelijke webshop. Je beheert er zeer overzichtelijk je eigen producten en bestellingen. Het is een open systeem dat kan samenwerken met elk ander externe platform, zoals kassa- en betaalsystemen. Wil jij als MKB ondernemer de (geslaagde) stap zetten naar e-commerce? Dan komt er veel kijken bij de realisatie en het runnen ervan. Daarom integreren we het platform naadloos in je bedrijfsvoering, om je doelstellingen optimaal te ondersteunen.
Een goed ontworpen website die aansluit bij de verwachtingen van de gebruiker is essentieel. Google wordt steeds beter in het begrijpen, mede door te kijken naar hoe gebruikers met een website interacteren, of een site daadwerkelijk behulpzaam is. Bijvoorbeeld, Google toont nu vaker categoriepagina's van webshops met handige filteropties als iemand op zoek is naar een product, maar nog niet precies weet welk.
Een effectieve UX kenmerkt zich door een ontwerp waarbij de content helder en gemakkelijk te scannen is, de lay-out van de pagina aansluit bij de zoekintentie van de gebruiker en alles naadloos functioneert op mobiele apparaten. Wij verwachten dat UX, samen met kwalitatieve content, een cruciale rol zal spelen in de komende jaren voor een betere vindbaarheid in Google en een hogere conversie van jouw website.
Een effectieve UX kenmerkt zich door een ontwerp waarbij de content helder en gemakkelijk te scannen is, de lay-out van de pagina aansluit bij de zoekintentie van de gebruiker en alles naadloos functioneert op mobiele apparaten. Wij verwachten dat UX, samen met kwalitatieve content, een cruciale rol zal spelen in de komende jaren voor een betere vindbaarheid in Google en een hogere conversie van jouw website.
Nadat uw nieuwe website online geplaatst is, is het één van de taken van i-tee media solutions om de website technisch up-to-date te houden. De voortschrijdende technische ontwikkelingen van de browsers vragen om het continue bijhouden houden van een website. i-tee media solutions verzorgt dit voor een vast bedrag per maand. Zo heeft u nooit onverwachte uitgaven als een derde partij een aanpassing heeft geïmplementeerd.
Iedere website wordt regelmatig geüpdatet, gewijzigd of er worden zelfs hele pagina’s verwijderd. Stel nu dat uw website volledig vernieuwd is. De bestandsnamen zijn veranderd (bijv. van index.html naar index.php). Dit is natuurlijk fantastisch: immers een website moet continu verbeterd worden. Maar zoekmachines als Google hebben de oude URL’s in hun index opgenomen en sturen bezoekers naar die inmiddels verwijderde of gewijzigde pagina’s toe. Hoe voorkomt u dat bezoekers via oude links op een gewijzigde pagina binnen komen en vervolgens een ‘404 not found’ foutmelding te zien krijgen?
De beste manier is om die pagina’s te redirecten met de zogenoemde ‘301-redirect’. Wat deze 301-redirect doet, is het automatisch doorsturen naar een nieuwe pagina wanneer deze opgeroepen wordt. In feite vertelt de 301-redirect de browser of de zoekmachine dat de opgevraagde pagina verhuisd is en stuurt de cliënt (browser of search engine) automatisch door naar het nieuwe adres. De 301-redirects zijn handmatige handelingen en de tijd die het omzetten kost is afhankelijk van het aantal pagina’s van de website. 301-redirects zijn dus nodig om geen websitebezoekers te verliezen.
De beste manier is om die pagina’s te redirecten met de zogenoemde ‘301-redirect’. Wat deze 301-redirect doet, is het automatisch doorsturen naar een nieuwe pagina wanneer deze opgeroepen wordt. In feite vertelt de 301-redirect de browser of de zoekmachine dat de opgevraagde pagina verhuisd is en stuurt de cliënt (browser of search engine) automatisch door naar het nieuwe adres. De 301-redirects zijn handmatige handelingen en de tijd die het omzetten kost is afhankelijk van het aantal pagina’s van de website. 301-redirects zijn dus nodig om geen websitebezoekers te verliezen.
Dat doen wij voor u. Sinds de oprichting van i-tee media solutions werken wij met een vaste partner waar het gaat om het hosten van de door ons gemaakte websites. Door deze samenwerking kunnen wij continuïteit en veiligheid garanderen.
Ja, dat kan. Het i-cms van i-tee media solutions is opgebouwd uit verschillende modules die in samenhang de website conform uw eisen en wensen laten functioneren. Als er acheraf iets aangepast moet worden is dat vaak gewoon mogelijk. Immers, vooraf kunnen we veel bedenken maar nooit uitsluiten dat we achteraf nog iets willen aanpassen.
Welke kosten zijn verbonden aan een website? Dit is een vraag die we vaak te horen krijgen. Hoe kunnen we deze vraag het beste beantwoorden? De kwestie van "Wat kost een website?" is eigenlijk een heel algemene vraag, vergelijkbaar met "Wat is de prijs van een auto?" Net zoals er auto's zijn in verschillende klassen voor diverse doeleinden, bestaan er ook websites in allerlei variaties, met verschillende behoeften, eisen en wensen, van standaard tot op maat gemaakt. Vergelijkbaar met auto's, vereist een website ook regelmatig onderhoud, updates en - uitermate belangrijk - actuele beveiligingsmaatregelen. Al deze aspecten zijn bovendien beschikbaar in diverse varianten en niveaus. In tegenstelling tot een auto kan een goed ontwikkelde website meegroeien met de evolutie van een bedrijf, op voorwaarde dat er vooraf zorgvuldig is nagedacht over de opzet en het systeem. Wil je meer te weten komen over de kosten van een website? Lees dan dit artikel.
Online marketing
Google roept elk jaar weer dat "content koning is" en dat de meeste linkbuilding methoden niet meer effectief zijn. Dit werd in december 2022 heel duidelijk toen Google de link spam update uitrolde. Websites met een slecht linkprofiel blijken afgelopen jaar marktaandeel hebben verloren.
Dit is eigenlijk niet verrassend. Linkbuilding is namelijk een manier om zoekresultaatposities te beïnvloeden die niets toevoegt voor de gebruiker. Als het algoritme onnatuurlijke links detecteert, worden deze geannuleerd. De links hebben dan geen enkele invloed meer, noch positief, noch negatief. Google's algoritme wordt steeds beter in het herkennen van zowel goede content als kwalitatieve en minder kwalitatieve backlinks. Slechte, irrelevante of onlogische backlinks via linkbuilding worden door Google herkend en hebben geen effect meer. Ook met linkbuilding geldt het credo: kwaliteit boven kwantiteit. Jammer voor die buro's deoie op kosten van hun klanten duizenden links hebben ingekocht en toegevoegd.
We verwachten dat linkbuilding minder belangrijk wordt, hoewel veel online marketingbureaus het waarschijnlijk nog steeds zullen aanbieden als verdienmodel. De meeste links voegen weinig toe aan je vindbaarheid en je budget is beter besteed aan bijvoorbeeld content of UX-optimalisaties.
Een vorm van linkbuilding die Google wél stimuleert is PR. Met PR verkrijg je vanwege je autoriteit op organische wijze links door je expertise of door een nieuwswaardig item. Hoewel linkbuilding minder belangrijk wordt, verwachten we dat goede, interessante PR binnen de linkbuildingwereld juist meer belang gaat krijgen.
Dit is eigenlijk niet verrassend. Linkbuilding is namelijk een manier om zoekresultaatposities te beïnvloeden die niets toevoegt voor de gebruiker. Als het algoritme onnatuurlijke links detecteert, worden deze geannuleerd. De links hebben dan geen enkele invloed meer, noch positief, noch negatief. Google's algoritme wordt steeds beter in het herkennen van zowel goede content als kwalitatieve en minder kwalitatieve backlinks. Slechte, irrelevante of onlogische backlinks via linkbuilding worden door Google herkend en hebben geen effect meer. Ook met linkbuilding geldt het credo: kwaliteit boven kwantiteit. Jammer voor die buro's deoie op kosten van hun klanten duizenden links hebben ingekocht en toegevoegd.
We verwachten dat linkbuilding minder belangrijk wordt, hoewel veel online marketingbureaus het waarschijnlijk nog steeds zullen aanbieden als verdienmodel. De meeste links voegen weinig toe aan je vindbaarheid en je budget is beter besteed aan bijvoorbeeld content of UX-optimalisaties.
Een vorm van linkbuilding die Google wél stimuleert is PR. Met PR verkrijg je vanwege je autoriteit op organische wijze links door je expertise of door een nieuwswaardig item. Hoewel linkbuilding minder belangrijk wordt, verwachten we dat goede, interessante PR binnen de linkbuildingwereld juist meer belang gaat krijgen.
De meta title is de titel van een webpagina en ziet u terug in kop van het tabblad. De meta title geeft het onderwerp van de pagina weer en wordt (net als de meta description) weergegeven in de organische zoekresultaten. Waar moet u op letten?
- Iedere pagina moet een unieke titel hebben.
- Verwerk belangrijke zoekwoorden in de meta title.
- Richt u bij het schrijven van de meta title op de bezoekers en niet op de zoekmachines.
- Beperk het aantal tekens anders bestaat er een kans dat de meta title in de zoekresultaten wordt afgekapt.
Jazeker! Zowel je website zelf als ons i-CMS is technisch volledig geoptimaliseerd voor Google. Dat betekent dat je alle middelen tot je beschikking hebt om je website goed vindbaar te maken in Google. En wij helpen je daar graag bij!
Op het wereldwijde web staan is leuk, maar meer dan 80% van de webbezoekers zoekt graag naar een leverancier ‘om de hoek’. Met LOKALE zoekmachine-optimalisatie zorgen we ervoor dat bedrijven beter zichtbaar worden en blijven in hun eigen regio en directe omgeving. Lees hier meer over.
SEA is een afkorting die de betekenis draagt van Search Engine Advertising, in het Nederlands bekend als zoekmachine adverteren. Dit omvat een online marketingmethode waarbij zoekmachines tegen betaling worden gebruikt om de beoogde doelgroep te bereiken en zo omzetgerichte doelstellingen te verwezenlijken, zoals offerteaanvragen of bestellingen. De planning en kosten van een dergelijke advertentiecampagne zijn volledig aan jou. Lees hier er meer over.
Wij onderzoeken welke woorden in Google veel over jouw onderwerpen worden gebruikt, of welke woorden de beste kans hebben om hoog in Google te komen. Aan de hand van dit onderzoek worden de teksten geschreven en de pagina’s op jouw website geoptimaliseerd. Een zoekwoorden onderzoek is de basis en dus essentieel voor meer online zichtbaarheid.
Een meta description is uw eigen advertentie. Het betreft een pitch in de zoekresultaten van Google. Deze beschrijving moet potentiële bezoekers verleiden om uw website te bezoeken. De metadescription moet aanzetten tot actie. Een goed geschreven meta description zorgt voor meer bezoekers op uw website; een hogere click-through-ratio. Het aantal karakters voor een meta description is beperkt anders wordt het automatisch afgekapt bij de zoekresultaten. Bij Google wordt de meta description weergegeven onder de URL.
Belangrijke punten bij het schrijven van een meta description:
Belangrijke punten bij het schrijven van een meta description:
- Focus de beschrijving op iemand die zoekt,
- Beschouw de meta description als een gratis advertentie in de Google zoekresultaten,
- Maak elke beschrijving uniek dus niet copy-paste van een andere pagina,
- Zet aan tot actie.
In het CMS van je website kun je in het dashboard je Google Analytics-code opgeven. Dit is het moment dat Google Analytics de Google resultaten van je website begint te meten en dat je ook zelf de prestaties van je website goed kunt bekijken en analyseren. Natuurlijk kun je dan ook rekenen op de steun en adviezen van onze eigen ervaren online marketing analisten.
Een website kan bestaan uit verschillende typen pagina's. Een landingspagina is met name gecreëerd om de aandacht van de internetgebruiker, die via een zoekmachine op de site belandt, te concentreren op één specifiek aanbod of het antwoord op zijn/haar zoekvraag, en om hen te sturen naar een gewenste vervolgstap. Een effectieve landingspagina is sterk gericht op het stimuleren van conversies. Lees hier er meer over.
Google voorziet ruimschoots in gegevens over bezoekers van jouw website. Uiteraard is het wenselijk dat deze gegevens op een overzichtelijke manier worden gepresenteerd in rapporten die voor jou begrijpelijk zijn, zoals fraaie tabellen, grafieken of kaarten. Bij voorkeur is het ook mogelijk om deze rapporten binnen jouw organisatie te delen met collega's die wellicht minder bedreven zijn in het interpreteren van complexe Google-analyses, maar de resultaten ervan wel kunnen gebruiken voor managementinformatie.
Voor het creëren van zo'n "Google Management Informatie Systeem" maken wij gebruik van de dashboards van Google Data Studio. Hoewel sommige dashboards beschikbaar zijn als standaard sjablonen, passen wij meestal de dashboards op maat aan om alleen de meest relevante inzichten te tonen en zo de juiste koers te kunnen volgen. Wil je hier meer over weten? Lees hier verder.
Voor het creëren van zo'n "Google Management Informatie Systeem" maken wij gebruik van de dashboards van Google Data Studio. Hoewel sommige dashboards beschikbaar zijn als standaard sjablonen, passen wij meestal de dashboards op maat aan om alleen de meest relevante inzichten te tonen en zo de juiste koers te kunnen volgen. Wil je hier meer over weten? Lees hier verder.
Ontwerp & print
Ja, ook dat kan zeker.
We zijn jouw creatieve partner bij niet alleen alle online media maar ook voor alle anderte (offline) uitingen, van drukwerk en advertenties tot aan stickers, lichtbakken en XXL-prints toe. Onze klanten maken dankbaar gebruik van deze one-stop-shop service. We beheren hun complete huisstijl, weten wat de mogelijkheden daarmee zijn en zorgen dat alle hoogwaardige opmaakbestanden keurig worden gedocumenteerd. Wij ontwerpen niet alleen al jouw printwerk, wij zorgen er ook voor dat het correct en op tijd bij je op lokatie wordt afgeleverd.
We zijn jouw creatieve partner bij niet alleen alle online media maar ook voor alle anderte (offline) uitingen, van drukwerk en advertenties tot aan stickers, lichtbakken en XXL-prints toe. Onze klanten maken dankbaar gebruik van deze one-stop-shop service. We beheren hun complete huisstijl, weten wat de mogelijkheden daarmee zijn en zorgen dat alle hoogwaardige opmaakbestanden keurig worden gedocumenteerd. Wij ontwerpen niet alleen al jouw printwerk, wij zorgen er ook voor dat het correct en op tijd bij je op lokatie wordt afgeleverd.
Onze grafische designers zijn van vele markten thuis, ook voor het maken van professionele logo's. We ontwerpen en logo dat bij je bedrijf en je doelgroep past. De kleuren en typografie van het logo verwerken we in het ontwerp van de website, zodat alles één, goed herkenbare ontwerpstijl heeft.
Dat antwoord is kort en simpel; ja. Graag zelfs. We werken snel en we merken dat de doorlooptijden voor het maken van een website of andere media producties aanmerkelijk versnellen als dit in één hand wordt gehouden.
Het maken van goed fotomateriaal en pakkende video's vabn elk type bedrijf kun je zonder zorgen aan ons overlaten. Wij fotograferen en filmen bij je op locatie of op andere plaatsen. Ook leuke profielfoto's van het personeel is daarbij mogelijk. Onze foto-collega Nick stelt iedereen daarbij soepel op zijn of haar gemak, met het beste resultaat waarop iedereen altijd trots is.
We monteren of bewerken alles digitaal in eigen huis en plaatsen het keurig voor je op de site of levernen het in elk ander format dat je wenst aan. Als dit alles niet mogelijk is, dan kunnen wij ook in goed overleg passende stockfotos en stockvideo's selecteren.
Het maken van goed fotomateriaal en pakkende video's vabn elk type bedrijf kun je zonder zorgen aan ons overlaten. Wij fotograferen en filmen bij je op locatie of op andere plaatsen. Ook leuke profielfoto's van het personeel is daarbij mogelijk. Onze foto-collega Nick stelt iedereen daarbij soepel op zijn of haar gemak, met het beste resultaat waarop iedereen altijd trots is.
We monteren of bewerken alles digitaal in eigen huis en plaatsen het keurig voor je op de site of levernen het in elk ander format dat je wenst aan. Als dit alles niet mogelijk is, dan kunnen wij ook in goed overleg passende stockfotos en stockvideo's selecteren.
We beschikken zelf over 2 tekstschrijvers en over een vast team van freelance-copywriters. We schrijven niet alleen webteksten, ook voor teksten voor folders, brochures of advertenties staan we voor je klaar. Vanuit 1 briefing komen we met passende tekstproducties voor diverse media en publicaties.
Ons CMS
Veel, heel veel! En bovendien is het door en door beproefd. Het werkt zoals een cms werken moet: 24/7 en zo stabiel en eenvoudig mogelijk.
Tijdens het ontwikkelen van het i-cms hebben wij de meeste aandacht besteed aan gebruikersvriendelijkheid. Simpelweg omdat dat jou het meeste voordeel oplevert. Als je voor wijzigingen en aanpassingen aan jouw website ons niet of nauwelijks nodig hebt, scheelt dat je immers niet alleen veel tijd maar ook geld. Daarom hebben wij het i-cms zo toegankelijk mogelijk gemaakt dat je heel veel wijzigingen zelf kunt doorvoeren. Niet alleen tekstuele wijzigingen maar ook het veranderen van banners, foto's, nieuws en indien van toepassing complete productoverzichten kun je zonder uitgebreide kennis van content management systemen eenvoudig zelfstandig doen. En bovendien kun je altijd rekenen op onze hulp. Het tarief is dankzij de vele gebruikers zeer betaalbaar, zeker als je ook de uren die het je bespaart als je bijvoorbeeld een open source systeem zou gebruiken, erbij optelt.
Bespaar je een hoop gezeur en maak kennis met ons handige i-cms.
Tijdens het ontwikkelen van het i-cms hebben wij de meeste aandacht besteed aan gebruikersvriendelijkheid. Simpelweg omdat dat jou het meeste voordeel oplevert. Als je voor wijzigingen en aanpassingen aan jouw website ons niet of nauwelijks nodig hebt, scheelt dat je immers niet alleen veel tijd maar ook geld. Daarom hebben wij het i-cms zo toegankelijk mogelijk gemaakt dat je heel veel wijzigingen zelf kunt doorvoeren. Niet alleen tekstuele wijzigingen maar ook het veranderen van banners, foto's, nieuws en indien van toepassing complete productoverzichten kun je zonder uitgebreide kennis van content management systemen eenvoudig zelfstandig doen. En bovendien kun je altijd rekenen op onze hulp. Het tarief is dankzij de vele gebruikers zeer betaalbaar, zeker als je ook de uren die het je bespaart als je bijvoorbeeld een open source systeem zou gebruiken, erbij optelt.
Bespaar je een hoop gezeur en maak kennis met ons handige i-cms.
Zeker niet.
Het allerbelangrijkste: jouw teksten en beelden blijven helemaal van jou. Je kunt daardoor overstappen op een ander systeem op elk moment dat je wilt.
Natuurlijk zullen we er alles aan doen om je net als vele anderen een tevreden i-cms gebruiker te laten blijven. Het systeem is gebruiksvriendelijk. En je hoeft zelf helemaal niets te updaten. Wil je wat extra's zoals maatwerk? Dan regelen we dat gewoon. Alles is mogelijk.
Kortom: je voelt je vrij als een vogel met ons systeem en als je om welke reden dan ook toch wilt 'overstappen' dan helpen we je ook daarbij.
We maken graag een afspraak met je om je vrijblijvend kennis te laten maken met de voordelen van het i-cms.
Het allerbelangrijkste: jouw teksten en beelden blijven helemaal van jou. Je kunt daardoor overstappen op een ander systeem op elk moment dat je wilt.
Natuurlijk zullen we er alles aan doen om je net als vele anderen een tevreden i-cms gebruiker te laten blijven. Het systeem is gebruiksvriendelijk. En je hoeft zelf helemaal niets te updaten. Wil je wat extra's zoals maatwerk? Dan regelen we dat gewoon. Alles is mogelijk.
Kortom: je voelt je vrij als een vogel met ons systeem en als je om welke reden dan ook toch wilt 'overstappen' dan helpen we je ook daarbij.
We maken graag een afspraak met je om je vrijblijvend kennis te laten maken met de voordelen van het i-cms.
Dat is waar. We zijn een WordPress specialist en weten de goede en minder goede kanten van een open source CMS.
Een open source CMS is veelal gratis of goedkoop in aanschaf, maar dat wil nog niet zeggen dat het gebruik ervan verder kostenloos is. Denk vooral aan de tijd, die besteed moeten worden aan de talrijke updates en de noodzakelijke beoordeling ervan, want niet elke update is een verbetering. Een open source CMS heeft bovendien veel aanvullende zogenoemde plug-ins nodig. Ook deze plug-ins moeten gecheckt en geupdate worden inclusief alle bijbehorende koppelingen. Dit alles is een secuur en periodiek terugkerend werk, waarbij de nodige kennis van het open source systeem vereist is.
i-tee media solutions heeft daarom gekozen voor ook een eigen cms, dat dit meer mogelijkheden biedt, volledig opgezet is voor het MKB, stabiel, altijd actueel is.
In de afgelopen 10 jaar is dit I-CMS uitgebouwd met ongekend veel handige mogelijkheden. Je beheert het zeer eenvoudig volledig zelf. Je kunt je eigen teksten en beelden toevoegen, pagina's aanvullen, blogs schrijven, beelden beheren, formulieren toevoegen, polls opzetten, pop-ups toevoegen, noem maar op. Je hoeft geen updates uit te voeren. Bovendien kunnen we je op maat vele aanvullende online oplossingen aanbieden, die je als ondernemer heel veel tijd bespaart.
We maken graag een afspraak met je om dit toe te lichten en je vrijblijvend kennis te laten maken met de voordelen van het i-cms, zodat je zelf een keuze kunt maken.
Een open source CMS is veelal gratis of goedkoop in aanschaf, maar dat wil nog niet zeggen dat het gebruik ervan verder kostenloos is. Denk vooral aan de tijd, die besteed moeten worden aan de talrijke updates en de noodzakelijke beoordeling ervan, want niet elke update is een verbetering. Een open source CMS heeft bovendien veel aanvullende zogenoemde plug-ins nodig. Ook deze plug-ins moeten gecheckt en geupdate worden inclusief alle bijbehorende koppelingen. Dit alles is een secuur en periodiek terugkerend werk, waarbij de nodige kennis van het open source systeem vereist is.
i-tee media solutions heeft daarom gekozen voor ook een eigen cms, dat dit meer mogelijkheden biedt, volledig opgezet is voor het MKB, stabiel, altijd actueel is.
In de afgelopen 10 jaar is dit I-CMS uitgebouwd met ongekend veel handige mogelijkheden. Je beheert het zeer eenvoudig volledig zelf. Je kunt je eigen teksten en beelden toevoegen, pagina's aanvullen, blogs schrijven, beelden beheren, formulieren toevoegen, polls opzetten, pop-ups toevoegen, noem maar op. Je hoeft geen updates uit te voeren. Bovendien kunnen we je op maat vele aanvullende online oplossingen aanbieden, die je als ondernemer heel veel tijd bespaart.
We maken graag een afspraak met je om dit toe te lichten en je vrijblijvend kennis te laten maken met de voordelen van het i-cms, zodat je zelf een keuze kunt maken.
Ook wij vinden het heel belangrijk, dat je zelf zo snel mogelijk thuis raakt in het CMS, zodat je zelf pagina's kunt aanmaken en zelf je eigen teksten en beelden kunt plaatsen. Zonder te overdrijven: ons CMS is zeer gebruiksvriendelijk. Honderden mensen werken er zorgeloos bijna dagelijks mee. En wil je wat hulp daarbij? Dan regelen we dat gewoon. Alles is mogelijk.
Is het CMS bijvoorbeeld nieuw voor je? Dan helpen we je graag ermee op weg door een praktische workshop. Dan doen we het liefst op maat en zo persoonlijk mogelijk, voor jou en eventueel andere collega's die met het CMS om moeten gaan. Deze kennismakingmaking met het CMS kan bij ons op kantoor of op jullie locatie. In pakweg een uur praten we je/jullie helemaal bij en vervolgens gaan we in op jullie specifieke situatie. Daarna kun je er direct mee aan de slag. Zo eenvoudig is dat. Meestal nemen we een dergelijke instructie gewoon mee in onze offerte voor het webdesign. Dat is wel zo gemakkelijk.
Is het CMS bijvoorbeeld nieuw voor je? Dan helpen we je graag ermee op weg door een praktische workshop. Dan doen we het liefst op maat en zo persoonlijk mogelijk, voor jou en eventueel andere collega's die met het CMS om moeten gaan. Deze kennismakingmaking met het CMS kan bij ons op kantoor of op jullie locatie. In pakweg een uur praten we je/jullie helemaal bij en vervolgens gaan we in op jullie specifieke situatie. Daarna kun je er direct mee aan de slag. Zo eenvoudig is dat. Meestal nemen we een dergelijke instructie gewoon mee in onze offerte voor het webdesign. Dat is wel zo gemakkelijk.