Een website is altijd uniek,. Ze communiceert namelijk de visie en waarden van jouw bedrijf naar jouw doelgroep en om daarin uniek te zijn onderscheid je jezelf van de concurrentie. Daarom is het bedenken van een website altijd maatwerk. De vraag ‘Wat kost een website?’ is daarbij dus moeilijk te beantwoorden. Het is bijna hetzelfde als de vraag: ‘Wat kost een auto? Want net als dat er bij auto’s verschillende klassen zijn en zij onderhoud en extra (beveiligings) aanpassingen nodig hebben, is die vraag niet te beantwoorden. 

Een website is een werkpaard

Iedereen heeft een website. Dus jij moet er min of meer ook aan geloven. Kwaadwillend zou je kunnen denken dat een website een bodemloze put is waar je maar steeds geld in gooit en waarvan je nooit meer af komt. 
Daarom stellen wij graag dat een goed webbureau moet denken als ondernemers. Ze moeten websites beschouwen als commerciële werkpaarden, die direct of indirect geld voor je moeten verdienen of besparen, net zoals bij investeringen in je wagenpark, je werknemers of je toeleveranciers.

Het mooie is ook nog dat we jouw website zodanig kunnen automatiseren dat deze uit zichzelf een hoop taken uitvoert. Hierdoor bespaar je jezelf een hoop tijd. En alleen dat al is winst.
Hoe meer input we van onze klanten krijgen, hoe scherper we dit kunnen vertalen in goede designs aan de voorkant en de slimme techniek aan de achterkant van een website. We nemen onze opdrachtgevers daarbij mee in onze stappen en meestal zijn ze onder de indruk van de toegevoegde waarde. Want die is altijd gericht op het verbeteren van commercieeel resultaat en welke ondernemer kan daar nou tegen zijn?

Een goede website is een investering met rendement

Dus vraag ons niet wat een website kost, maar daag ons uit hoe we samen een website voor jou kunnen laten werken en wat dat moet gaan opleveren. Want dan heten dit soort kosten ineens investeringen, en dat woord past beter bij goede ondernemers. 


Benieuwd naar onze cases?

Onze cases bewijzen wat we zeggen. Klik hier